Webinar – Partial Extraction Therapy – Socket Shield – webinar 06.11.2019

Webinar – Partial Extraction Therapy – Socket Shield – 06.11.2019

od godz. 14:00 do godz. 15:00

Zapraszamy na pierwszy webinar dla profesjonalistów z międzynarodowym ekspertem dr med. Snjezana Pohl. Dr Pohl jest światowej klasy specjalistką z dziedziny implantologii stomatologicznej, włączając najnowsze zagadnienia takie jak Partial Extraction Therapy (PET). Podczas webinaru zostaną zaprezentowane przypadki kliniczne jak również zasady biologiczne w oparciu o dostępną literaturę naukową.  Podczas webinaru prowadzący zaprezentują zalety PET w stosunku do innych terapii, w szczególności w przypadkach implantów otaczających zębodoły oraz w przypadkach rozleglejszych ekstrakcji – które mogą stanowić częstą przyczynę komplikacji. Pod koniec prezentacji uczestnicy będą mogli wziąć udział w dyskusji wraz z dr Marcio Garcia dos Santos.

Webinar będzie prowadzony w języku angielskim.

Jak się zapisać?

Aby móc skorzystać z tego webinaru należy zarejestrować się tutaj.

Zapraszamy!

BEGO Implant Systems is proud to present the first Webinar for professionals, with the international expert Dr. med. Dr. med. dent. Snjezana Pohl. Dr. Pohl is globally renowned for her excellent expertise in Dental Implantology, including latest topics, as the Partial Extraction Therapy (PET). In this Webinar clinical cases, as well as the biological principles and the scientific literature behind the Socket Shield surgical approach will be explored. You will be guided why PET is superior to other therapies, especially for adjacent implants and multiple sites; which are the most common complications and how to manage them. At the end of the presentation, you will have the opportunity to join a Q&A session. Dr. Marcio Garcia dos Santos will moderate this online session!

Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty Wróć do sklepu
    Przewiń do góry