Rejestracja i składanie zamówień

Kiedy wybrany asortyment znajduje się już w koszyku i jeśli decydujesz się na sfinalizowanie zamówienia poprzez dokonanie zakupu wybierz przycisk KOSZYK znajdujący się w prawym górnym rogu.
Jak już znajdziesz się w koszyku musisz wybrać formę wysyłki i płatności . Aby sfinalizować zamówienie musisz podać adres dostawy lub się zalogować. Jeśli jesteś lub chcesz zostać użytkownikiem naszego sklepu na stałe wybierz zakładkę LOGOWANIE / REJESTRACJA    .
W celu korzystania ze sklepu  bez rejestracji klient zobowiązany jest do dokonania jednorazowej rejestracji konta za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie internetowej sklepu. Rejestracja polega na podaniu przez klienta następujących danych:
o     imię i nazwisko / nazwa firmy
o     adres
o     adres e-mail
o     telefon kontaktowy
o     Nip

Jeśli wszystkie zaznaczone wcześniej pola, opcje i towary są zgodne z tym co postanowiłeś, możesz wysłać zamówienie poprzez wybór przycisku “Kontynuuj zakupy” .
Pamiętaj o tym iż niektóre towary posiadają różne kolory czy grubości do wyboru, w zależności od rodzaju produktu prosimy to kontrolować by unikać błędnych zamówień .
Ceny wskazane przy poszczególnych elementach asortymentu są stałe i nie podlegają negocjacjom. Ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT określony stawką obowiązującą w momencie składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość przeprowadzania akcji promocyjnych obejmujących określony asortyment  bądź skierowanych do klientów spełniających wymogi określonym w regulaminie promocji.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-maila potwierdzającego wpłynięcie zamówienia a także status jego realizacji . Zmiana złożonego i potwierdzonego zamówienia jest możliwa pod warunkiem, iż zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
O bieżącym stanie realizacji zamówienia klient jest informowany na bieżąco np :
•    oczekujące
•    w stanie realizacji
•    wysłane
•    dostarczone
Realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 24 godzin od otrzymania przez sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji przelewu .
Przy zamówieniach zakupów za pobraniem  mogą dokonywać tylko klienci mający potwierdzone i zarejestrowane konto. Dostawa zamówionego przez klienta asortymentu następuję poprzez firmę kurierską UPS  .Odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony podpis traktowany jest jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem. Do odebrania przesyłki niezbędny jest dowód osobisty.

Denon Dental Sp. z o.o. - Twój Partner w protetyce, implantologii i ortodoncji

Przewiń do góry