Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje i zwroty

Ponieważ od wielu lat darzą nas Państwo zaufaniem, a naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie tego stanu rzeczy, dlatego także w sklepie internetowym DentalShop.pl dbamy o wszelkie prawa Konsumentów obowiązujące na terenie Polski, jak i Unii Europejskiej.

W przypadku zaistnienia problemu z przesyłką.

W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień o wszelkich REKLAMACJACH i ZWROTACH należy niezwłocznie poinformować obsługę sklepu DentalShop.pl.

Prosimy, aby dokładnie sprawdzili Państwo czy opakowanie towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka została uszkodzona, prosimy jej nie przyjmować i poinformować nas o takim zdarzeniu. Powinni Państwo dokładnie sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, prosimy spisać wraz z kurierem protokół szkody i niezwłocznie przesłać go do nas na adres e-mail: robert.palyska@dental.pl.

Jeśli uszkodzenie stwierdzą Państwo po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej, skontaktować się z firmą kurierską.

Warunki REKLAMACJI I ZWROTU

Zgodnie z prawem w przypadku umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorcy, mogą Państwo zwrócić towar do 10 dni od daty doręczenia przesyłki przez kuriera. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym tzn. nienaruszony i nieużywany w oryginalnym opakowaniu.

Informujemy, iż w przypadku zwrotów bez przyczyny nie zwracamy kosztów przesyłki.

W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z danymi do zwrotnego przelewu , opisem usterki lub przyczyną zwrotu oraz telefon kontaktowym.

Jeżeli chcą Państwo być informowani o statusie reklamacji / zwrotu należy przekazać nam taką informację.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do naszej firmy za pobraniem lub za zaliczeniem pocztowym.

Dodatkowo prosimy wysłać do nas zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: robert.palyska@dental.pl

W treści wiadomości prosimy, aby wpisali Państwo:

  • numer zamówienia lub faktury,

  • powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji.

Adres na który należy odesłać reklamowany / zwracany towar:

Denon Dental Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 49

05-520 Konstancin-Jeziorna

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny:

513-170-013 lub (22) 717-58-88

Przewiń do góry